prodaja@cip.si | +386 (2) 420 3 444

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne Čip d.o.o.

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne Čip d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika,  s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Opredelitev pojmov

• ponudnik je Čip d.o.o., Sokolska ulica 44, 2000 Maribor
• uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
• spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove 
elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata 
in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. 
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne ČIP d.o.o., pravice uporabnika ter poslovni 
odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
• kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
• dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
• način plačila in dostave
• časovno veljavnost ponudbe
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
• pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Postopek nakupa

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna 
samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...). 
V nadaljevanju se postopek naročila deli na tri dele, ki so sledeči:

NAROČILO SPREJETO

Po uspešni oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in čaka na obdelavo. Kupcu so izčrpni podatki o stanju in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani ponudnika www.cip.si.

NAROČILO ZAKLJUČENO IN POSLANO

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V tem delu je uporabnik obveščen o roku in načinu dostave. 
Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o roku in načinu dostave, o politiki vračanja blaga,  kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe. Potrošnik mora nato blago 
vrniti podjetju v 15 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. 
Če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe ( to je 15 dni od prejema blaga) ,
se šteje to za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. 
Možnost vračila ne velja za programsko opremo (če je potrošnik odprl varnostni pečat ), 
CD in DVD medije ( če so bili mediji že uporabljeni - "posneti" ), knjige in literaturo in 
potrošni material (tonerji, kartuše - če je bila odstranjena vakuumska embalaža). Ponudnik vrne celotno kupnino 
(kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa 
in kako izdelke vrniti. Uporabnik ima možnost plačati naročeno blago ob dostavi ali v prodajalni na sedežu podjetja ČIP d.o.o. 
V slednjem primeru odpadejo stroški dostave.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 3-5 delovnih dni v ostalih primerih pa do 15 dni. 
Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. 
V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi 
še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. 
Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe
in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka. 
Sobotna dostava se izvaja na zahtevo uporabnika in jo je potrebno doplačati.

Stroški dostave



Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. 
Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. 
Cene veljajo le za nakupe v ČIP d.o.o. spletni prodajalni in se lahko razlikujejo od rednih cen v trgovini ČIP d.o.o. 
Slike so lahko samo simbolične in morda ni nujno, da odražajo vedno v celoti dejansko stanje izdelka.
Možne so napake v vsebini besedila in cen. 

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in 
shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Uporaba piškotkov

Na osnovi Zakona o Elektronskih Komunikacijah (ZEKom-1) smo pripravili posebno obrazložitev uporabe piškotkov, ki jo lahko najdete tukaj.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju ČIP d.o.o., Sokolska ulica 44, 2000 Maribor.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

• jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
• pošiljatelj mora biti jasno razviden
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
• željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb 
in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. 
Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. 
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval 
in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, 
vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, 
ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. 
Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.